Mimaki SiON
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Japan
Japanese Indie Game Developer.

同人ゲームサークルProject Noiseで雪晶石という弾幕STG作ってた人でした。現在は秋空シンセシスで雪景花開発中。プログラミングや作曲とか企画、シナリオなど色々担当。
Mimaki SiON
5 years ago
I've reached moving character implementation. it remains longway...
Mimaki SiON
5 years ago
やっと自機が動作するところまで再実装できた。まだまだ先は長いhttps://images.plurk.com/2chfba2Hm68OWWtGRRtH3u.png
Mimaki SiON
5 years ago
Scene transition implementation is almost done like below.
First, load loading-view as DontDestroyOnLoad-Obj. And next, swap scene when showing loading-view,
Mimaki SiON
5 years ago
シーン遷移の実装概ね終わり。
ロード画面は起動時にDontDestroyOnLoadとして読み込ませて、ロード画面が出ている間にLoadSceneAsyncして画面を切り替える感じの実装。
Mimaki SiON
5 years ago 2
Now, I'm rewriting 雪景花's code for Unity from self-developed game engine. Basic features should be written first. So, I've not rewritten main game system yet.
Mimaki SiON
5 years ago
雪景花、以前は自作エンジンで開発していたのをUnityに移植しているのだけど、シーン遷移などの基本機能をまずUnityに合わせて先に作らないといけないので中々ゲームシステムの作りこみまでたどり着けない
Mimaki SiON
5 years ago
#Plurk人増えたし自己紹介しようぜ
I'm SiON. A Japanese Indie Game Developer.
Now developing Shooting-Game named "雪景花 -Sekka the Gleam-" at "Akizora synthesis".
and, I'd published "雪晶石 -Malice Eater-" at "Project Noise" before.
It can be downloaded from below link.
Please enjoy it at once!
雪晶石 -Malice Eater- https://images.plurk.com/1NIf3G0UFVBWzP4Cg9asOk.jpg
Mimaki SiON
5 years ago
#Plurk人増えたし自己紹介しようぜ
SiONです。
同人ゲーム開発サークル「秋空シンセシス」で「雪景花 -Sekka the Gleam-」という弾幕STGを開発しています。
以前は「Project Noise」で「雪晶石 -Malice Eater-」というゲームを開発していました。
こちらのURLからダウンロード出来ますので、是非一度遊んでみてください!
雪晶石 -Malice Eater- https://images.plurk.com/1NIf3G0UFVBWzP4Cg9asOk.jpg